CULTURA
- Redacció / Les Borges Blanques

El so eclèctic de Pedro Makay i la ‘rúmbia’ de Joan Garriga, a la Cafeteria Slàvia

La sala de les Borges reprèn la programació amb un doble concert aquest cap de setmana. Garriga hi actuarà amb Madjid Fahem, ambdós habituals del local.

Un concert de Garriga i Fahem a l'Slàvia el 2014. (foto: Xavi Minguella)

La programació musical de la Cafeteria Slàvia de les Borges Blanques es reprèn aquest febrer amb dos concerts el primer cap de setmana de mes. El divendres 6 rebrà el músic Pedro Makay, un artista eclèctic que ha begut de músiques com flamenc, el calypso, la música africana i el rhythm & blues. 

L’endemà dissabte, 7 de febrer, hi actuaran el vallesà Joan Garriga i Madjid Fahem, uns habituals de la sala. Serà la primera vegada, però, que Garriga, considerat el pare de la “rúmbia” amb grups com Dusminguet i la Troba Kung Fu, hi actua en petit format des del 2022. L'estiu del 2024 va tocar en el massiu retrobament de Dusminguet per a la festa dels 30 anys de la cafeteria.