ADMINISTRACIÓ
- Redacció - X.F. / Les Borges Blanques

Isidre Pinyol, el nou gerent ‘interí’ del Consell de les Garrigues

El Ple del Consell Comarcal va votar-hi a favor de forma unànime el dimarts 28 de juliol. És una fórmula temporal fins a les eleccions municipals del proper 2027. Pinyol fa 24 anys que treballa a la institució, principalment com a tècnic de Cultura.

Foto: Arxiu

El tècnic de Cultura i responsable del Pla Estratègic del Consell Comarcal de les Garrigues, Isidre Pinyol, va ser escollit recentment com a nou gerent de la institució en substitució de l'arbequí Jordi Sumalla, cessat el passat mes de maig per "pèrdua de confiança". El dimarts 28 de juliol, el Ple del Consell en va validar per unanimitat l’elecció. 

Pinyol, que porta 24 anys treballant al Consell Comarcal, es defineix com a gerent "interí". Exercirà fins que s'acabi el mandat i amb les eleccions municipals del 2027 es constitueixi un nou Consell i aquest designi nou gerent.

Els primers anys a la institució, abans de ser responsable de Cultura, s'havia encarregat del Consorci per al Desenvolupament del Territori.

En el pla cívic, destaca per la seva estreta vinculació durant molts anys amb el Centre d’Estudis de les Garrigues (CEG) i per ser l’actual president de l’Associació Talma.