Els Mossos d'Esquadra han detingut a les Borges Blanques dues persones, de 27 i 29 anys, com a presumptes autors de vuit robatoris amb força. A la matinada d'ahir, uns individus van forçar el remolc d'un camió estacionat a l'àrea de servei de l’autopista a Montblanc i van fugir en un vehicle en direcció Lleida. Tot seguit, amb els indicis que van recollir els agents de Montblanc, els mossos de la comissaria de les Borges van muntar un dispositiu i a quarts de 2 de la matinada van localitzar un vehicle que coincidia amb el que havia fugit. Quan els agents identificaven el conductor, es van assabentar que a l’àrea de servei de les Borges s’havia tallat la lona de dos camions estacionats. Davant els indicis que, segons la policia, apuntaven que l'individu hi estava implicat, el van detenir com a presumpte autor de tres robatoris amb força en grau de temptativa.
D'altra banda, aquesta matinada els Mossos han rebut l’alerta que un vehicle havia accedit a l'àrea de servei de les Borges amb els llums apagats i circulant a poc a poc, de manera sospitosa. Després, diverses persones han baixat del vehicle i han tallat les lones de cinc camions aparcats per veure la càrrega que transportaven i han fugit. Una patrulla ha aturat a les Borges un vehicle que coincidia amb les característiques del vehicle sospitós i n’han detingut el conductor i únic ocupant, a qui acusen de cinc robatoris amb força en grau de temptativa.
La investigació de tots dos robatoris continua oberta i no es descarten més detencions, o que els detinguts estiguin implicats en més robatoris d'aquest tipus. Els arrestats, un dels quals té antecedents, han passat avui a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
