AGRICULTURA
- Redacció

Les DO Costers del Segre i Garrigues uneixen esforços

Han iniciat una nova campanya de publicitat mitjançant el servei de bus urbà de Lleida

La campanya publicitària al bus urbà de Lleida. FOTO: DOP Garrigues

La DO Costers del Segre i la DOP Les Garrigues col·laboren per segon any consecutiu amb la finalitat de promocionar el vi i l'oli amb Denominació d'Origen. Segons ambdós consells reguladors l'objectiu comú és "promocionar el vi i l'oli de qualitat certificada a les Terres de Lleida". Per aquest motiu, han iniciat una nova campanya de publicitat mitjançant el servei de bus urbà de Lleida.

La campanya es va iniciar el 2 de març i durant tres mesos els lleidatans veuran recórrer pels seus carrers un bus de la línia 6, escollit segons els responsables de les denominacions, "perquè té un ampli recorregut per la capital Lleidatana, ja que inicia el seu trajecte a la Bordeta i circula fins a la zona universitària, passant pels hospitals". El missatge publicitari és "Lleida, oli i vi amb denominació d'origen", on el disseny pretén reforçar l'aliança de dos dels principals sectors de l'alimentació lleidatana: l'oli i el vi amb certificat d'origen i qualitat.