SERVEIS
- Redacció / Castelldans , L'Albagés

Tres dies sense cobertura mòbil i servei d'internet de Movistar a Castelldans i l'Albagés

Els tècnics de la companyia telefònica asseguren que ja s’està treballant per solucionar una “avaria important” mentre que alguns veïns d’ambdós municipis ja han tramitat les reclamacions corresponents.

L'avaria de Movistar ha afectat serveis essencials dels dos pobles, com és el cas del funcionament de l'ajuntament de Castelldans. FOTO:Arxiu

Ni cobertura mòbil, ni servei d'accés a internet. Els usuaris de Movistar a Castelldans i l'Albagès ja acumulen tres dies sense poder disposar dels serveis digitals contractats com a conseqüència d'una avaria en la xarxa que uneix els dos municipis garriguencs. Des de la companyia telefònica asseguren als alcaldes d'ambdós municipis que ja tenen un equip treballant per resoldre la incidència mentre alguns clients ja han cursat les primeres reclamacions.

L'alcalde de Castelldans, Conrad Llovera, assegura que la situació dels tres últims dies és frustrant "El que sap més greu és la impotència de no poder localitzar els responsables de la companyia aquí. Totes les queixes es vehiculen a través de centres de telefonia subcontractats que no afinen a resoldre el problema i només generen més nerviosisme" diu Llovera, que confirma que des de l'ajuntament ja han cursat queixes tant al departament d'Indústria com el de Governació; aquest últim ja s'ha posat en contacte amb el consistori de Castelldans per informar que l'empresa ja ha posat en marxa el dispositiu corresponent per tal de solucionar l'avaria. "Hi ha serveis essencials que no poden funcionar, com les oficines de l'ajuntament, les oficines bancàries, els veïns que fan teletreball, etc. És una vergonya!" es queixa Llovera.

Per la seva banda, l'alcalde de l'Albagés, Víctor Masip, explica que ha mantingut comunicacions amb l'empresa i li consta que ja s'ha activat l'equip per resoldre l'avaria "S'hi està treballant. És una avaria important i per aquest motiu tarden més temps" confirma Masip, que també apunta que caldrà esperar a la resolució per emprendre accions de reclamació "Des de l'ajuntament de l'Albagés creiem que hem de deixar que Movistar solucioni el problema; un cop resolt, serà el moment de cursar les reclamacions pertinents".