AGRICULTURA, OLI
- Redacció

Agricultura convoca eleccions als òrgans de govern de la DOP Les Garrigues

El calendari d'eleccions estableix  que entre el 23 de març i el 7 d'abril es presentaran les candidatures. En cas de candidatura única, el 13 de maig ja es proclamarà els vocals electes. Les últimes eleccions a la DOP Les Garrigues van ser el 2016.

L'actual president, Enric Dalmau, elegit el 2016 (Foto: A.G.)

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARPA) va publicar el dilluns 9 de febrer una ordre convocant eleccions als òrgans de govern d'onze consells reguladors de Denominacions d'Origen Protegit (DOP) i Indicacions Geogràfiques Protegides (IGP), entre les quals la DOP Les Garrigues.

El calendari d'eleccions estableix  que entre el 23 de març i el 7 d'abril es presentaran les candidatures. En cas de candidatura única, el 13 de maig ja es proclamarà els vocals electes. En cas de més d'una candidatura, un dia abans arrencarà la campanya electoral, que s'estendrà 15 dies, fins al 26 de maig. El 28 de maig se celebrarien les votacions.

La proclamació dels vocals es farà l'1 de juny i la constitució de la nova comissió rectora del consell regulador amb l'elecció del president s'efectuarà entre els dies 16 i 19 de juny. Si només hi ha una candidatura, això serà del 14 al 20 de maig. 

Les últimes eleccions a la DOP Les Garrigues van ser l'any 2016.