URBANISME
- Redacció - Xavier Franch / La Floresta

Reconeixen els millors espais ornamentals de la campanya Garrigues Guarnides

La millor ornamentació per part d'un ajuntament es va donar a la Pobla de Cérvoles i a Cervià de les Garrigues. El premi al millor carrer va ser per la plaça Mossèn Cinto de la Floresta i la millor casa, a Ca la Mília del Soleràs.

Foto: CCG

El Consell de les Garrigues lliura el divendres 17 de juliol a la Floresta els premis de la campanya Les Garrigues Guarnides i en Flor. La millor ornamentació per part d'un ajuntament es dona a la Pobla de Cérvoles i a Cervià de les Garrigues.

Es reconeix la plaça Mossèn Cinto de la Floresta (Marina Setau, Pilar Quintana i Isabel Patxeco) com millor carrer. La millor casa és Ca la Mília del Soleràs (Maria Tost) i la segona Cal Sebastià, també del Soleràs (Josefina Aran).

El Sindicat de Tarrés, Cal Pastisser de Vinaixa (Rosa Moya), Cal Escarreret de Vinaixa (Teresina Veciana) i el Pati de Tarrés (Pilar Ribera) obtenen un accèssit. El guardó per votació popular s'entrega a Cal Pepi del Soleràs (Rosanna Martín).