Les obres del bar d'Aspa avancen a bon ritme
Les obres del nou casal d’Aspa, l’edifici que anirà destinat a equipaments municipals, avancen a bon ritme i finalitzaran, segons ha assegurat el consistori, en la data prevista, és a dir, entre finals d’aquest any i principis del vinent.
En aquests moments ja es pot veure tota l’estructura de l’edifici que en la seua planta baixa acollirà el bar del poble. Cal recordar que Aspa no disposa de cap bar des de fa prop de cinc anys, quan un veí del poble va tancar les portes del seu negoci particular.
Més endavant, en una segona fase, l’ajuntament hi construirà també una sala de ball. Així mateix, l’immoble compta amb un primer pis que, tot i que en un principi es va anunciar que probablement estaria destinat a despatxos per a les associacions i entitats del poble, des de l'ajuntament asseguren que encara no se sap amb certesa quines dependències acollirà. L’obra té un pressupost d’execució de 357.365 euros i es troba inclosa dins del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC) del 2010, amb una subvenció de 321.164 euros. L’empresa que realitza les obres és l’Ute Jorfe-Ribó.
- Notícies relacionades
- Les Borges constitueix la comissió de seguiment del Pla de Barris amb la participació dels ciutadans
- Inici oficial de les obres de la presa de l'Albagés
- Les obres de construcció del Centre d’Innovació Tecnològica i Empresarial, en marxa
- L'alcalde de les Borges anuncia l'inici de les obres de l'Arxiu Comarcal a principis de l'any que ve
- Adjudiquen la segona fase de la sala polivalent de Castelldans per més de 400.000 euros
- Xerrades sobre la recerca de feina a l’Oficina Jove
- Campionat FIFA’11 a l’Oficina Jove de les Garrigues
- Gilabert visita obres a Sarroca
- Aspa ja té bar
- Fulleda vol que la Cooperativa aculli el futur Museu de l’oli
- El Centre d’interpretació del Cogul, més a prop
- La fuita de l’oleoducte de la CLH a Fulleda s’apropa als 30.000 litres
- Manifest dels alcaldes de CiU en contra dels POUM imposats per la Generalitat
- Estudiants d’arquitectura analitzen ‘els paisatges culturals’ del Segrià Sec
Versió per imprimir
Via Facebook
Via Twitter
Via Menéame
Via Yahoo! Web
Via Delicious
Via La Tafanera
Via My Space


