Opinió
Bernat Morgades

Bernat Morgades

Baixa qualitat

Em sap greu romandre al mateix tema, però com més utilitzo els serveis de Renfe i Adif, més mancances hi trobo. Els usuaris que utilitzem descomptes especials no podem comprar bitllets a les màquines automàtiques, ho hem de fer a les taquilles.

Un divendres, em vaig posar a la cua i, malgrat que hi havia molta gent, només hi havia dos taquilles obertes. Mentre m’esperava, em vaig beure un suc i a l’hora de llençar l’envàs, em va sobtar veure que, tot i que la paperera tenia tres forats, només hi havia dos bosses, una per a residus comuns i una altra per a envasos i cartró. Està molt bé que Renfe vulgui donar una imatge de respecte amb el medi ambient, però en casos com aquests es demostra que tot és façana.

Més tard, em va sorprendre veure sis taquilles obertes, tot i que hi havia força menys cua que quan jo havia anat a comprar el bitllet. En resum: desorganització, falses aparences i serveis pèssims. Podria afegir molts més aspectes denigrants, però se m’acaba l’espai de la columna.
Tinc una possible explicació a tot això: l’empresa és gestionada pel govern central.